Απάντηση στο θέμα  [ 25 δημοσιεύσεις ] 
Σχέδιο Υδραίικης βάρκας 
Συγγραφέας Μήνυμα
Διαχειριστής
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 10 Φεβ 2009 - 13:13
Δημοσ.: 225
Απάντηση με παράθεση
Δημοσίευση Σχέδιο Υδραίικης βάρκας
Όποιος ενδιαφέρεται για αναλυτικότερα απο το παρακάτω κατασκευαστικά σχέδια γάστρας μικρού Υδραίικου Βαρκαλά, τον παραπέμπω στο αρχείο μας (βλ. παρακάτω διασύνδεση) από όπου μπορεί να το κατεβάσει.
http://www.naftotopos.gr/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=57&Itemid=97

Το σχέδιο αποτελεί μία φιλική προσφορά από το μέλος Hellenarc προς όλα τα μέλη του naftotopos.gr

Φωτογραφίες από Υδραίικη που έχει κατασκευαστεί σύμφωνα με αυτά τα σχέδια θα βρείτε στο φωτογραφικό αρχείο στην παρακάτω διεύθυνση:
http://www.naftotopos.gr/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=95&gid=78

Πρόσβαση στα παραπάνω έχουν μόνο τα εγγεγραμμένα μέλη στο http://www.naftotopos.gr


Συνημμένα:
YdraiikosVarkalas_ss.jpg
YdraiikosVarkalas_ss.jpg [ 28.32 KiB | 10644 προβολές ]
12 Φεβ 2009 - 20:42
Προφίλ
Μέλος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 14 Φεβ 2009 - 19:30
Δημοσ.: 34
Τοποθεσια: Αμοργός
Απάντηση με παράθεση
Δημοσίευση Re: Σχέδιο Υδραίικης βάρκας
γειά σας φίλοι,

Επειδή αυτή θα είναι η επόμενή μου κατασκευή, έχω μια απορία επί του σχεδίου:
Οι νομείς είναι παράλληλοι προς στην πλώρη; ή κάθετοι στην καρίνα; Έτσι όπως είναι οι γραμμές στο σχέδιο, φαίνεται να είναι εκτός των συνηθισμένων, δηλαδή παράλληλοι προς την πλώρη. Ευχαριστώ :lol: !

_________________
Θοδωρής, Αμοργός


01 Μαρ 2009 - 02:03
Προφίλ
Γενικός Συντονιστής
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 10 Φεβ 2009 - 22:24
Δημοσ.: 559
Τοποθεσια: Βόλος
Απάντηση με παράθεση
Δημοσίευση Re: Σχέδιο Υδραίικης βάρκας
Φίλε amorgianos.Οι καμπύλες γραμμές που βλέπεις "παράλληλες" με τον άξονα του σκαριού δεν είναι σχεδίαση νομέων.
Είναι βοηθητικές Ναυπηγικές γραμμές και όχι απαραίτητα μοντελιστικές.
Με την εμπειρία θα μπορείς να δεις από αυτές, το πώς εξελίσσονται οι καμπύλες του σκαριού (η υδροδυναμική του).

_________________
There are no good or bad modelmakers.There are more or less expirienced.


01 Μαρ 2009 - 09:53
Προφίλ WWW
Μέλος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 14 Φεβ 2009 - 19:30
Δημοσ.: 34
Τοποθεσια: Αμοργός
Απάντηση με παράθεση
Δημοσίευση Re: Σχέδιο Υδραίικης βάρκας
γειά σου Θανάση, καλό μήνα,
εννοούσα τις άλλες γραμμές, αυτές που είναι παράλληλες προς το ποδόσταμο της πλώρης και έχουν από πάνω τους την αρίθμηση των νομέων. είναι και αυτές ναυπηγικές γραμμές; εν τέλει, να τοποθετήσω τους νομείς μου παράλληλα με το ποδόσταμο της πλώρης ή παράλληλα με τον τάκο της πρύμης που έχει ορθή γωνία με την καρίνα;

_________________
Θοδωρής, Αμοργός


01 Μαρ 2009 - 12:23
Προφίλ
Γενικός Συντονιστής
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 10 Φεβ 2009 - 22:24
Δημοσ.: 559
Τοποθεσια: Βόλος
Απάντηση με παράθεση
Δημοσίευση Re: Σχέδιο Υδραίικης βάρκας
Θόδωρε γειά.
Sorry δεν κατάλαβα την απορία σου απο την αρχή...και έχεις δίκιο να απορείς, αλλά ναι αυτοί είναι οι νομείς....
Το σχέδιο του σκαριού έχει αποδοθεί με γωνία για να φανεί η διαφορά βυθίσματος πλώρης-πρύμνης πράγμα που δεν μας επηρεάζει μοντελιστικά.....
Καταλήγοντας εσύ θα τοποθετείς τους νομείς σου κάθετους στην καρίνα (και στους δυο άξονες) χωρίς να λαμβάνεις υπόψη σου τις γωνίες των ποδοσταμάτων.


01 Μαρ 2009 - 12:37
Προφίλ WWW
Μέλος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 14 Φεβ 2009 - 19:30
Δημοσ.: 34
Τοποθεσια: Αμοργός
Απάντηση με παράθεση
Δημοσίευση Re: Σχέδιο Υδραίικης βάρκας
OK! thanks again! :P :P :P

_________________
Θοδωρής, Αμοργός


01 Μαρ 2009 - 16:12
Προφίλ
Μέλος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 10 Φεβ 2009 - 15:18
Δημοσ.: 260
Απάντηση με παράθεση
Δημοσίευση Re: Σχέδιο Υδραίικης βάρκας
Thanasis έγραψε:
Καταλήγοντας εσύ θα τοποθετείς τους νομείς σου κάθετους στην καρίνα χωρίς να λαμβάνεις υπόψη σου τις γωνίες των ποσδοσταμάτων.


Αν και εγώ (μοντελιστικά) κάθετα στην καρίνα θα τους τοποθετούσα... δεν είμαι όμως σίγουρος οτι αυτό είναι και το σωστό για το κανονικό σκαράκι. Σε περίπτωση που τοτοποθετηθούν κάθετα... η κλίση των νομέων (προς τα πίσω) ως προς το πραγματικό οριζόντιο επίπεδο (τη θάλασσα δηλαδή) δεν θα επηρρεάζει την τελική αντοχή του σκάφους... έστω και σε θεωρητικό επίπεδο :?:

_________________
...με εκτίμηση όπως πάντα και για πάντα


03 Μαρ 2009 - 18:09
Προφίλ
Γενικός Συντονιστής
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 10 Φεβ 2009 - 22:24
Δημοσ.: 559
Τοποθεσια: Βόλος
Απάντηση με παράθεση
Δημοσίευση Re: Σχέδιο Υδραίικης βάρκας
Yapanta.Η διαφορά του βυθίσματος πλώρης-πρύμνης (γωνία με την επιφάνεια )φαίνεται μόνο όταν το σκαρί βρίσκεται σε ακινησία και όχι όταν έχει προώθηση από πανιά (ή ενδεχομένως και από μηχανή) όπου αυτή η διαφορά-γωνία αμβλύνεται. Επιπλέον η αντοχή του σκάφους δοκιμάζεται σε πολλές διαφορετικές γωνίες σε άσχημη θάλασσα…..και έτσι δεν είναι δυνατόν να «προεπιλέξουμε» την καταλληλότερη γωνία των νομέων.
Γνωρίζοντας ότι οι «ισορροπίες» σε μία κατασκευή εξασφαλίζονται κατά κανόνα με την τοποθέτηση των «επιτιθεμένων» σε ορθή-κάθετη θέση, νομίζω ότι μας οδηγεί να καταλάβουμε το γιατί και οι νομείς θα πρέπει να τοποθετούνται κάθετα στην καρίνα εξασφαλίζοντας κατ΄αρχήν την σωστή δική τους στήριξη και έχοντας έτσι μια συνολικά στερεή κατασκευή.
Βέβαια σε κατασκευές ξύλινων πλοίων κάποιων μεμονομένων εθνών (Αγγλία,Γαλία,Αμερική) μετά το 1800 συναντάμε και διαγώνια τοποθετημένους νομείς τους λεγόμενους "cant frames" όπου μαζί με άλλα ενισχυτικά στοιχεία ισχυροποιούσαν την πλώρη.
Απ' οσο όμως γνωρίζω αυτό δεν υπήρξε Ελληνική πρακτική παραμένοντας στην ισχυροποίηση της πλώρης μόνο με το γέμισμα μεταξύ των νομέων, με χοντρά μαδέρια τα λεγόμενα "όρθια".


Συνημμένα:
cant frames.png
cant frames.png [ 6.1 KiB | 9828 προβολές ]

_________________
There are no good or bad modelmakers.There are more or less expirienced.
03 Μαρ 2009 - 21:42
Προφίλ WWW
Μέλος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 10 Φεβ 2009 - 15:18
Δημοσ.: 260
Απάντηση με παράθεση
Δημοσίευση Re: Σχέδιο Υδραίικης βάρκας
Αγαπητέ Thanasis
Το θέμα αυτό, στην πράξη δεν με είχε προβληματίσει ποτε μέχρι τώρα διότι θεωρούσα οτι η κάθετη τοποθέτηση των νομέων, είναι κάτι δεδομένο.
Αναφέρεις όμως...:
Παράθεση:
Γνωρίζοντας ότι οι «ισορροπίες» σε μία κατασκευή εξασφαλίζονται κατά κανόνα με την τοποθέτηση των «επιτιθεμένων» σε ορθή-κάθετη θέση...

Αυτό εγώ ούτε το γνωρίζω, ούτε μπορώ και να το υποστηρίξω (αποδείξω δηλαδή στατικά)... εάν ισχύει.
Το μόνο που ενδεχομένως να μπορώ να φανταστώ, είναι οτι εάν η κατασκευή γίνει και με τις δύο εφαρμογές, μορφολογικά στο τέλος θα υπάρχουν κάποιες μικρές διαφορές (όχι εμφανείς με το μάτι) που δεν γνωρίζω έαν επηρεάζουν την πλεύση του σκάφους. Στην παραδοσιακή ναυπηγική ίσως να μην είχε εφαρμογή η πλάγια τοποθέτηση των νομέων... δεν το γνωρίζω, μοντελιστικά όμως δεν έχει και καμία σημασία.
Ας δώσουμε όμως το λόγο στους ειδικούς και κυρίως στο φίλο Hellenarc που το σχεδίασε (το συγκεκριμένο) αλλά και το κατασκεύασε... πλεύσιμο.

_________________
...με εκτίμηση όπως πάντα και για πάντα


04 Μαρ 2009 - 13:28
Προφίλ
Γενικός Συντονιστής
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 10 Φεβ 2009 - 22:24
Δημοσ.: 559
Τοποθεσια: Βόλος
Απάντηση με παράθεση
Δημοσίευση Re: Σχέδιο Υδραίικης βάρκας
Φίλε yapanta διευκρινίζοντας περισσότερο αυτό που έγραψα για τις "ισορροποίες" παραπέμπω στον σύνδεσμο που αναφέρεται στα είδη αυτής και στην γραφή:" Όταν η νοητή κάθετη που περνά ....." της δεύτερης παραγράφου...
http://www.livepedia.gr/index.php/%CE%9 ... E%AF%CE%B1
Και βέβαια παρέχω χώρο και λόγο στον Hellenarc...
Thanks

_________________
There are no good or bad modelmakers.There are more or less expirienced.


04 Μαρ 2009 - 14:40
Προφίλ WWW
Μέλος

Εγγραφη: 20 Φεβ 2009 - 19:37
Δημοσ.: 15
Απάντηση με παράθεση
Δημοσίευση Re: Σχέδιο Υδραίικης βάρκας
Α!!! Μάλλον έτσι. Για πλάκα κάνουν τούς σκαρμούς κάθετους με την ίσαλο?
Τα Μοντέλα σκαφών δεν είναι εικαστική τέχνη.
Μοντέλα! είναι τέλειες κατασκευές υπό κλίμακα με όλες τις λεπτομέρειες στις οποίες μπορεί να εστιάσει το μάτι ενός ναυτικού ή έμπυρου μελετητή.


Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλη αυτή η συζήτηση.
Αν υπάρχει αμφισβήτηση για το σχέδιο ας με διαφωτίσει κάποιος για τα λάθη μου (εμπράκτως).
Δεν καταλαβαίνω τι σχέσει έχει η θεωρεία του κέντρου βάρους έδρασης με τούς νομείς.
Ο σχεδιαστής - μελετητής που σέβεται τις αρχές του, έχοντας θέσει έναν στόχο λαμβάνει αυστηρά υπόψιν τούς κανόνες ναυπηγικής τα υλικά που μπορεί να έχει στην διάθεση του και μετά από υπολογισμούς που δεν θα αναφερθώ, καταλήγει σε ένα σχέδιο . Αν ο ναυπηγός έχει την αναγκαία εμπειρία θα είναι ένα σωστό θεωρητικά πλεούμενο. Ο κατασκευαστής, αν ξέρει να διαβάσει το σχέδιο, να ρίξει την σάλα και να είναι προσεκτικός στης εφαρμογές, ακολουθώντας τούς κοινούς κανόνες ναυπηγικής τότε θα έχουμε ένα σκάφος το οποίο θα εκπληρώνει τις απαιτήσεις που τέθηκαν σαν στόχος .
Πιστεύω να έγινα αντιληπτός.
Αν οι νομείς δεν ακολουθήσουν το σχέδιο, κάθετοι με την ίσαλο η βάρκα θα έχει άλλη μορφή. Για σκεφτείτε το λίγο! Αν αυτή η κατασκευή είναι δύσκολη ή επίπονη για να ολοκληρωθεί σύμφωνα με το σχέδιο τότε πολύ άπλα θα μοιάζει σε τεχνοτροπία με όλες της γρικιλικιστανικες, περίπου βάρκες.

Η βάρκα αυτή είναι για πανιά κιοχι ψαράδικια
Ευχαριστώ για την πρόσκληση
Πάντα στην διάθεση σας

_________________
Δεν θα ‘μουν άξιος ναυτικός αν δεν γνώριζα ο φτωχός πως μάχη εμπόριο πειρατεία ίδια είναι και τα τρία


05 Μαρ 2009 - 19:45
Προφίλ
Γενικός Συντονιστής
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 10 Φεβ 2009 - 22:24
Δημοσ.: 559
Τοποθεσια: Βόλος
Απάντηση με παράθεση
Δημοσίευση Re: Σχέδιο Υδραίικης βάρκας
ΜαστροΝικόλα η συζήτηση δεν γίνεται με πρόθεση να διορθωθεί το σχέδιο σου το οποίο δεν είναι λάθος..
Γίνεται για να απαντηθεί μία συγκεκριμένη ερώτηση. Και η απάντηση δίνεται με βάση τα μέχρι τώρα (τουλάχιστον για εμένα) γνωστά….
Σύμφωνα με αυτά λοιπόν και όπως περιγράφονται στον σύνδεσμο http://home.att.net/~ShipmodelFAQ/smf-qFraming.html οι νομείς κτίζονται κάθετοι στην καρίνα.
Και ο βασικός λόγος είναι, όπως λέει, για να μπορέσουν να τοποθετηθούν σωστά συμπληρωματικά ξύλα-ενισχύσεις ("chocks") μεταξύ των νομέων, αλλά και για να μπορούν να κοπούν κατάλληλα οι νομείς και το "τρυπητό" έτσι ώστε να μπορέσουν να «κλειδώσουν»-ασφαλίσουν μεταξύ τους στο ύψος του καταστρώματος.
Γράφεις ότι οι νομείς είναι κάθετοι με την ίσαλο. Το κείμενο λέει, πως όταν πρωτοκατασκευάζουμε ένα σκαρί δεν ξέρουμε την θέση της ισάλου και την γωνία της με την καρίνα για να μπορούμε να τοποθετήσουμε τους νομείς κάθετους σ’ αυτήν (ίσαλο). Η ίσαλος γραμμή σχεδιάζεται μόνο για να δείξει το βύθισμα του σκαριού ή την διαφορά με το οριζόντιο όταν αυτό βρίσκεται σε κεκελιμένη κατασκευαστική βάση. Και το κείμενο χαρακτηριστικά λέει: “On these draughts, the load waterline (which for design and construction purposes is really unimportant, once the designer has established where it needs to be) appears as an angled line to the baseline, keel and design waterlines”.
Για να μην μεταφράζω όλο το κείμενο βλέπουμε ότι υπάρχουν δύο ειδών απεικονίσεις σχεδίων. Αυτά που εμφανίζουν την καρίνα με την ίσαλο παράλληλες και άρα δεν τίθεται θέμα γωνίας νομέων... και τα σχέδια που εμφανίζουν αυτές τις δύο γραμμές με γωνία (άρα και τους νομείς) και όπου στην περίπτωση αυτή ( για τους μοντελιστές) απαιτείται επανασχεδίαση.( “In order to use these plans ACCURATELY, they must be redrawn and repaired, rotating the whole construction…”).
Το σχέδιο λοιπόν του Βαρκαλά κατατάσσεται στην δεύτερη περίπτωση. Αν τώρα στο πραγματικό σκαρί έχει ακολουθηθεί κατασκευαστικά επακριβώς ....δεν έχω άποψη.
Στο βιβλίο όμως "Ελληνική Παραδοσιακή Ναυπηγική" στην σελίδα 187 περιγράφει την σε πραγματικό σκαρί κατακόρυφη τοποθέτηση των νομέων πάνω στην καρίνα, με την χρήση του νήματος της στάθμης (για να το συνδέσουμε και με την «σχέση που έχει το κέντρο βάρους με τους νομείς»)....
Δεν είμαι ναυπηγός και δεν μπορώ να αμφισβητήσω αυτά που λες. Θέλω όμως να ενημερωθώ για την μέθοδο που περιγράφεις και θα ήθελα να με παραπέμψεις σε πηγές-βιβλιογραφία.
Σ’ ευχαριστώ πολύ

_________________
There are no good or bad modelmakers.There are more or less expirienced.


05 Μαρ 2009 - 22:38
Προφίλ WWW
Μέλος

Εγγραφη: 11 Σεπ 2009 - 22:13
Δημοσ.: 8
Απάντηση με παράθεση
 Re: Σχέδιο Υδραίικης βάρκας
κυριοι καλημερα σαν νεος στο φορουμ εχω καποιες αποριες.σχετικα με το σχεδιο του κυριου Βλαβιανου[το οποιο σαν αποτελεσμα ειναι τελιοτατο και ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ ] κατι δεν μου καθετε καλα με τους νομεις .ενω στο σχεδιο που βλεπουμε την πλαγια οψη ειναι αριθμιμενοι απο το 1 εως το 9.5 δηλαδη 10,στο αλλο σχεδιο που βλεπουμε πλωρα-πρημα εγω τους βγαζω 12. μηπως θα μπορουσε καποιος γνωστης να μου δωσει τα φωτα του μπας και ξεκινισω την κατασκευη του μοδελου.Σας ευχαριστω και ευχομαι να βοηθηθω. με εκτιμιση Νικος Δριτσας


01 Οκτ 2009 - 11:05
Προφίλ
Γενικός Συντονιστής
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 10 Φεβ 2009 - 22:24
Δημοσ.: 559
Τοποθεσια: Βόλος
Απάντηση με παράθεση
Δημοσίευση Re: Σχέδιο Υδραίικης βάρκας
Νίκο καλώς ήλθες.Χαίρομαι που σε βλέπω εδώ...
Στην απορία σου και αν δεν με διορθώσει ο ίδιος έχω να διευκρινήσω τα εξής:
Πιθανόν στην πλάγια όψη δεν μετράς το ίχνος του "καθρέφτη" (τάκου) που εικονίζεται ως νομέας στο σχέδιο της πρόσοψη-οπίσθιας όψης....και
Με γνωστό ότι στη μέση των σκαριών συνήθως υπάρχουν όμοιοι νομείς, θεωρώ πως στο σχέδιο της πλάγιας όψης δεν έχει χαράξει (δεν έχει προεκτείνει απο την κάτοψη) τουλάχιστον έναν ακόμα νομέα (τον νο 5) ως ίδιο με τον υπάρχοντα.

_________________
There are no good or bad modelmakers.There are more or less expirienced.


01 Οκτ 2009 - 11:54
Προφίλ WWW
Μέλος

Εγγραφη: 11 Σεπ 2009 - 22:13
Δημοσ.: 8
Απάντηση με παράθεση
Δημοσίευση Re: Σχέδιο Υδραίικης βάρκας
Κυριε Θαναση καλησπερα.πρωτα απο ολα σε ευχαριστω που προσπαθεις να λυσεις καποιες απο τις αποριες μου.αν θεωρισω τον καθρεπτη 0 μετα εχουμε 0.5-1-1.5-2-2.5-3-3.5-4-4.5-5-5.5-6-6.5-7-7.5-8-8.5-9-9.5 θεοροντας οτι τα ,5 ειναι οι ενδιαμεσοι νομεις που δεν απεικονιζονται.φαινεται μονο ο 9,5. οποτε εχουμε 0-1-2-3-4-5-6-7-8-9-9,5 μηπως ο 5 με αυτον που δεν εχει νουμερο ειναι ο ιδιος? μιλαω για το σχεδιο που διχνει πλωρη πρημνη.ελα και μπαινω στο νοημα!!!!


01 Οκτ 2009 - 16:06
Προφίλ
Γενικός Συντονιστής
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 10 Φεβ 2009 - 22:24
Δημοσ.: 559
Τοποθεσια: Βόλος
Απάντηση με παράθεση
Δημοσίευση Re: Σχέδιο Υδραίικης βάρκας
Νίκο το Θανάση σκέτο μου κάνει.... ;)
Στο σχέδιο προσόψεων δεν απεικονίζεται (έχει παραλειφθεί) ο νομέας Νο5 στην πλευρά της πλώρης...
Αν προσέξεις στην πρόσοψη της πλώρης ο πρώτος ζωγραφισμένος νομέας ξεκινά λίγο υψηλότερα (στην καρίνα) απο τον αντίστοιχο της άλλης πλευράς (Νο5 στην πρόσοψη της πρύμνης).
Η πρακτική αυτή, του να παραλείπεται στο σχέδιο προσόψεων ο ίδιος μεσαίος νομέας και στις δύο πλευρές, γίνεται γιατί όπως είπα προηγουμένως οι ίδιοι μεσαίοι νομείς μπορεί να είναι αρκετοί.(Πχ Καραβόσκαρο).
Για να "μετρήσεις" 12 νομείς.... κοίτα την αρίθμηση που έκανα στο σχέδιο...
Εικόνα

_________________
There are no good or bad modelmakers.There are more or less expirienced.


01 Οκτ 2009 - 17:56
Προφίλ WWW
Μέλος

Εγγραφη: 20 Φεβ 2009 - 19:37
Δημοσ.: 15
Απάντηση με παράθεση
Δημοσίευση Re: Σχέδιο Υδραίικης βάρκας
Καλησπέρα σε όλους σας
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Φίλε Νίκο.
Τα πράγματα είναι όπως τα λέει ο Μάστρο Θανάσης .
Απλώς προσπάθησα να ευκολύνω λίγο την κατάσταση για περιπτώσεις αρχαρίων προσπαθώ να στείλω ένα αρχείο το οποίο θα σε βοηθήσει να καταλάβεις και να λυθεί η απορία σου. Δεν βρίσκω τον όμως τον τρόπο.
Πιστεύω να με βοηθήσει κάποιος

_________________
Δεν θα ‘μουν άξιος ναυτικός αν δεν γνώριζα ο φτωχός πως μάχη εμπόριο πειρατεία ίδια είναι και τα τρία


01 Οκτ 2009 - 18:29
Προφίλ
Γενικός Συντονιστής
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 10 Φεβ 2009 - 22:24
Δημοσ.: 559
Τοποθεσια: Βόλος
Απάντηση με παράθεση
Δημοσίευση Re: Σχέδιο Υδραίικης βάρκας
Καπτα-Νικόλα καλώς ήλθες :!:
Ελπίζω να έλειψες για καλό...
Χαρά μας που είσαι πάλι κοντά μας.

_________________
There are no good or bad modelmakers.There are more or less expirienced.


01 Οκτ 2009 - 20:39
Προφίλ WWW
Μέλος

Εγγραφη: 20 Φεβ 2009 - 19:37
Δημοσ.: 15
Απάντηση με παράθεση
Δημοσίευση Re: Σχέδιο Υδραίικης βάρκας
Μάστρο Θανάση
Καλό χειμώνα! Στις πατρίδες σου τις δυο Από Λήμνο, Λέσβο,από Λέσβο στην Μελίντα και στον Βόλο από εκεί Ύδρα, Σπέτσες και τέλος Λερό Πάτμο Πειραιά. οδικός Χαλκίδα αρμάτωσα το υδραίικο και ένα περαματακι στην Καλλονή
και Κανά δυο ακόμα μεγάλα χωρίς ενδιαφέρον

_________________
Δεν θα ‘μουν άξιος ναυτικός αν δεν γνώριζα ο φτωχός πως μάχη εμπόριο πειρατεία ίδια είναι και τα τρία


01 Οκτ 2009 - 23:17
Προφίλ
Γενικός Συντονιστής
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 10 Φεβ 2009 - 22:24
Δημοσ.: 559
Τοποθεσια: Βόλος
Απάντηση με παράθεση
Δημοσίευση Re: Σχέδιο Υδραίικης βάρκας
Σε ζηλεύω... :)
Για το αρχείο που θές να παρουσιάσεις...ποιά ακριβώς βοήθεια θέλεις?

_________________
There are no good or bad modelmakers.There are more or less expirienced.


02 Οκτ 2009 - 07:42
Προφίλ WWW
Μέλος

Εγγραφη: 20 Φεβ 2009 - 19:37
Δημοσ.: 15
Απάντηση με παράθεση
Δημοσίευση Re: Σχέδιο Υδραίικης βάρκας
Μάστρο Θανάση!
Δεν μπορώ (δεν ξέρω) πως ανεβάζουμε εικόνες! προσπαθώ με το img δεν κάνω μάλλον κάτι καλά.

_________________
Δεν θα ‘μουν άξιος ναυτικός αν δεν γνώριζα ο φτωχός πως μάχη εμπόριο πειρατεία ίδια είναι και τα τρία


04 Οκτ 2009 - 17:36
Προφίλ
Γενικός Συντονιστής
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 10 Φεβ 2009 - 22:24
Δημοσ.: 559
Τοποθεσια: Βόλος
Απάντηση με παράθεση
Δημοσίευση Re: Σχέδιο Υδραίικης βάρκας
Νικόλα άσε το img...και πήγαινε χαμηλά στο παράθυρο σύνταξης νέου μηνύματος εκεί που λέει:"Προσθήκη συνημμένου"
Κάτω απο αυτό κάπου γράφει "Browse".Πατώντας επάνω θα σε πάει στα περιεχόμενα του Υπολογιστή σου...και απο εκεί διάλεξε το αρχείο που θέλεις να ανεβάσεις....
Στην συνέχεια επέλεξε το:"Προσθήκη Αρχείου".
Με το "Προεπισκόπιση" θα δείς αν αυτό προστέθηκε στο μήνυμα σου....
Αν πάλι δεν τα καταφέρεις τότε μπορείς να μου στείλεις το αρχείο (ξέρεις το email μου) και να το προσθέσω εγώ στο μήνυμα σου...
Ελπίζω να βοηθάω...

_________________
There are no good or bad modelmakers.There are more or less expirienced.


04 Οκτ 2009 - 18:03
Προφίλ WWW
Διαχειριστής
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 10 Φεβ 2009 - 13:13
Δημοσ.: 225
Απάντηση με παράθεση
Δημοσίευση Re: Σχέδιο Υδραίικης βάρκας
ΝΚΟΣ Δ. έγραψε:
κυριοι καλημερα σαν νεος στο φορουμ εχω καποιες αποριες.σχετικα με το σχεδιο του κυριου Βλαβιανου[το οποιο σαν αποτελεσμα ειναι τελιοτατο και ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ ] κατι δεν μου καθετε καλα με τους νομεις .ενω στο σχεδιο που βλεπουμε την πλαγια οψη ειναι αριθμιμενοι απο το 1 εως το 9.5 δηλαδη 10,στο αλλο σχεδιο που βλεπουμε πλωρα-πρημα εγω τους βγαζω 12. μηπως θα μπορουσε καποιος γνωστης να μου δωσει τα φωτα του μπας και ξεκινισω την κατασκευη του μοδελου.Σας ευχαριστω και ευχομαι να βοηθηθω. με εκτιμιση Νικος Δριτσας


Φίλε Νίκο σε ενημερώνω οτι ο φίλος Hellenarc μου έστειλε προς δημοσίευση ένα νέο βελτιωμένο σχέδιο των νομέων της Υδραίικης βάρκας. Δημοσιεύεται από σήμερα και είναι διαθέσιμο σε όλα τα μέλη μας, στο αρχείο το naftotopos ("Χρήσιμα"). Ακολούθησε τον παρακάτω σύνδεσμο για να οδηγηθείς απευθείας εκεί.

http://www.naftotopos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=230


09 Οκτ 2009 - 12:46
Προφίλ
Μέλος
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 14 Φεβ 2009 - 19:30
Δημοσ.: 34
Τοποθεσια: Αμοργός
Απάντηση με παράθεση
Δημοσίευση Re: Σχέδιο Υδραίικης βάρκας
Γειά σας και πάλι αγαπητοί μου φίλοι!
Καλοκαίρι τέλος, τέλος και οι αυξημένες υποχρεώσεις μου, καιρός λοιπόν για ναυτομοντελισμό και.... θα τα λέμε και πάλι πλέον.
Λοιπόν, όσον αφορά το βαρκαλάκι, έχω ξεκινήσει την κατασκευή ακολουθώντας το σχέδιο του Νικόλα, έκοψα 10 νομείς,συν (ενδέκατο αν θέλετε) τον τάκο - καθρέφτη της πρύμης, τους οποίους τοποθέτησα κάθετα στην καρίνα. Αυτή τη στιγμή είμαι στα πετσώματα της γάστρας. Έχω βγάλει κάποιες φωτογραφίες τις οποίες σύντομα θα ανεβάσω για σχολιασμό.
Ένα μπράβο κι από μένα στο Νικόλα το Βλαβιανό, πολύ καλό το σχέδιο, όσο προχωράει η κατασκευή τόσο πιο πολύ το συνειδητοποιώ!
Επ' ευκαιρίας, αν και είναι θέμα άλλης ενότητας του forum, πολύ ωραίο το ανανεωμένο www.naftomodelismos.gr , μπράβο Θανάση, πολύ καλή δουλειά!!

_________________
Θοδωρής, Αμοργός


24 Οκτ 2009 - 12:02
Προφίλ
Γενικός Συντονιστής
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 10 Φεβ 2009 - 22:24
Δημοσ.: 559
Τοποθεσια: Βόλος
Απάντηση με παράθεση
Δημοσίευση Re: Σχέδιο Υδραίικης βάρκας
Amorgianos. Σ΄ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο.
Η πρόθεση μου είναι να βοηθήσω μέσα και έξω.... απο τον naftotopo.
Thx

_________________
There are no good or bad modelmakers.There are more or less expirienced.


24 Οκτ 2009 - 13:16
Προφίλ WWW
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Απάντηση στο θέμα   [ 25 δημοσιεύσεις ] 

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.


Μετάφραση Γιάννης Ορφανίδης