Βρείτε μας στο Facebook

English French German Italian Portuguese Russian Spanish Turkish

Παραδοσιακή ναυπηγική

Τρεχαντήρι υπό κατασκευή

Περισσότερα...Αντίγραφο τρεχαντηριού προς χρήση σκάφους αναψυχής υπο κατασκευή. Οι φωτογραφίες προέρχονται από την έκθεση μοντέλων ελληνικών παραδοσιακών σκαριών που διοργανώθηκε στο Ναυτικό Μουσείο της Ελλάδας το Ιούλιο του 2008.

Κατασκευαστής / Shipbuilder : Αναστόπουλος Χρήστος

Περισσότερα...

Τρεχαντήρι μηχανοκίνητο με ιστιοφορία Σακολέβα

Περισσότερα...Αντίγραφο του παραδοσιακού αλιευτικού τρεχαντηριού «Βαγγελιώ» με ιστιοφορία σακολέβα. Οι φωτογραφίες έχουν παρθεί από την έκθεση μοντέλων ελληνικών παραδοσιακών σκαριών που διοργανώθηκε στο Ναυτικό Μουσείο της Ελλάδας το Ιούλιο του 2008.

Κατασκευαστής / Shipbuilder : Μπουζούνης Γεώργιος

Περισσότερα...

Τρεχαντήρι μηχανοκίνητο με Μπούμα και Φλόκο

Περισσότερα...Η γάστρα του μοντέλου αποτελεί αντίγραφο παραδοσιακού αλιευτικού τρεχαντηριού μήκους 12 μέτρων, το οποίο σχεδιάστηκε στη Σκιάθο το 1965. Η ιστιοφορία του μοντέλου βασίζεται στην πλέον συνηθισμένη ιστιοφορία των τρεχαντηριών του 19ου αιώνα, με μπούμα και φλόκο, ενώ οι υπερκατασκευές παρουσιάζουν έναν ποιο σύγχρονο σχεδιασμό αλιευτικού σκάφους της τελευταίας δεκαετίας.

Κατασκευαστής / Shipbuilder : Παντάκης Γιάννης

Περισσότερα...

Τρεχαντήρι σπαγγαλιευτικό 'Αχταρμάς'

Περισσότερα...Αντίγραφο παραδοσιακού τρεχαντηριού από τη Νέα Κούταλη Λέσβου, κατασκευασμένο ειδικά για σπογγαλιεία (οι λεγόμενοι αχταρμάδες ή μηχανοκάικα). Οι φωτογραφίες έχουν παρθεί από την έκθεση μοντέλων ελληνικών παραδοσιακών σκαριών που διοργανώθηκε στο Ναυτικό Μουσείο της Ελλάδας το Σεπτέμβριο του 2004.

Κατασκευαστής / Shipbuilder : Ράλλης Αριστοτέλης

Περισσότερα...

Τρεχαντήρι με ιστιοφορία «Μπρατσέρα»

Περισσότερα...Ομοίωμα παραδοσιακού τρεχαντηριού με ιστιοφορία «Μπρατσέρα». Κατασκευασμένο από ξύλο οξιάς, εξολοκλήρου στο χέρι (from scratch) καθώς και όλα τα εξαρτήματά του (καβίλιες, τρύοπα, μακαράδες, Φανάρια, άγκυρες) Χρόνος κατασκευής 345 ώρες.

Κατασκευαστής / Shipbuilder : Γιαννίκος Θανάσης

Περισσότερα...

Το πλοίο της Ινέπολης του Πόντου

Περισσότερα...Αντίγραφο του πλοίου της Ινέπολης του Πόντου στις ακτές της Μαύρης Θάλασσας το οποίο κατασκευάζονταν από Έλληνες ναυπηγούς μέχρι τις αρχές του 20ου αιώνα. Κατασκευάζονταν με ένα μοναδικό τρόπο που αποτελούσε απομεινάρι της αρχαίας τεχνικής (shell first - πρώτα το κέλυφος). Τα καράβια αυτά δεν έγιναν τόσο πολύ γνωστά γιατί σπάνια έβγαιναν από τα Δαρδανέλια.

Κατασκευαστής / Shipbuilder : Αθανασάκος Νίκος

Περισσότερα...

Τρεχαντήρι 'Μπομπάρδα - Σαμπατιέρα'

Περισσότερα...Αντίγραφο μεγάλου ιστιοφόρου τρεχαντηριού 'Μπομπάρδα - Σαμπατιέρα'. Οι φωτογραφίες έχουν παρθεί από την έκθεση μοντέλων ελληνικών παραδοσιακών σκαριών που διοργανώθηκε στο Ναυτικό Μουσείο της Ελλάδας το Σεπτέμβριο του 2004.

Κατασκευαστής / Shipbuilder : Δαμουράκης Ελευθέριος

 

 

Περισσότερα...

Τρεχαντήρι μικρό με Λατίνι και φλόκο

Περισσότερα...Αντίγραφο μικρού ιστιοφόρου τρεχαντηριού με λατίνι και φλόκο. Οι φωτογραφίες έχουν παρθεί από την έκθεση μοντέλων ελληνικών παραδοσιακών σκαριών που διοργανώθηκε στο Ναυτικό Μουσείο της Ελλάδας το Σεπτέμβριο του 2004.

Κατασκευαστής / Shipbuilder : Δαμουράκης Ελευθέριος

Περισσότερα...

Σαντάλα Μαρμαρά

Περισσότερα...Αντίγραφο Σαντάλας, κωπήλατου πλοίου από τον Μαρμαρά που φτιαχνόταν από Έλληνες ναυπηγούς κατά τον 18ο - 19ο αιώνα.

Κατασκευαστής / Shipbuilder : Ράλλης Αριστοτέλης

Περισσότερα...

Το πλοίο της Ινέπολης του Πόντου

Περισσότερα...Αντίγραφο του πλοίου της Ινέπολης του Πόντου στις ακτές της Μαύρης Θάλασσας το οποίο κατασκευάζονταν από Έλληνες ναυπηγούς μέχρι τις αρχές του 20ου αιώνα. Κατασκευάζονταν με ένα μοναδικό τρόπο που αποτελούσε απομεινάρι της αρχαίας τεχνικής (shell first - πρώτα το κέλυφος). Τα καράβια αυτά δεν έγιναν τόσο πολύ γνωστά γιατί σπάνια έβγαιναν από τα Δαρδανέλια. Το μοντέλο εκτίθεται στο Ναυτικό Μουσείο της Ελλάδας.

Κατασκευαστής / Shipbuilder : Ράλλης Αριστοτέλης

 

Περισσότερα...

Υδραίϊκος Βαρκαλάς με Σακολέβα

Περισσότερα...Αντίγραφο παραδοσιακού Υδραίϊκου μικρού Βαρκαλά με ιστιοφορία Σακολέβα. Οι ναυπηγικές γραμμές προέρχονται από μισμόδελο στο ναυπηγείο του Γριπαίου. Βιβλίο: Ελληνική Παραδοσιακή Ναυπηγική Κ. Δαμιανίδης, Β. Κωστούλας

Κατασκευαστής / Shipbuilder : Σιγάλας Ανδρέας

Περισσότερα...

Παραδοσιακή Σακολέβα

Περισσότερα...Αντίγραφο παραδοσιακού μικρού ιστιοφόρου σκάφους που κατασκευαζόταν στην Ελλάδα από τα τέλη του 18ου και κατά το 19ο αιώνα. Το μοντέλο είναι βασισμένο στα σχέδια του A.Paris από το βιβλίο του Souvenirs de marine conserves.

Κατασκευαστής / Shipbuilder : Μπούτσης Κυριάκος

Περισσότερα...

Παραδοσιακή Σακολέβα

Περισσότερα...Αντίγραφο παραδοσιακού ιστιοφόρου σκάφους που έπλεε στο Αιγαίο από τα τέλη του 18ου και κατά τον 19ο αιώνα. Η σημαία αποτελεί την Γραικοθωμανική παντίερα κατά την περίοδο της τουρκοκρατίας.

Κατασκευαστής / Shipbuilder : Ράλλης Αριστοτέλης

Περισσότερα...

Πέραμα "Φανερωμένη"

Περισσότερα...Το Πέραμα που παρουσιάζεται, σκαρί στην πραγματικότητα περίπου 13,5 μέτρα, αποτελεί αντίγραφο/ομοίωμα του Περάματος 'Φανερωμένη' που ναυπηγήθηκε στη Σκιάθο το 1945 από το ναυπηγό Μυτιληναίο και αποκαταστάθηκε στο ναυπηγείο του Πάχου Παπαστεφάνου.

Κατασκευαστής / Shipbuilder : Παντάκης Γιάννης

Περισσότερα...

Καραβόσκαρο με ιστιοφορία «Λόβερ»

Περισσότερα...Αντίγραφο παραδοσιακού Καραβόσκαρου με ιστιοφορία «Λόβερ με σταύρωση» ('Top sail schooner'). Κατασκευασμένο από ξύλο οξιάς, εξολοκλήρου στο χέρι (from scratch) καθώς και όλα τα εξαρτήματά του (καβίλιες, μπιγότες, μακαράδες, άγκυρα, φορτίο). Χρόνος κατασκευής 530 ώρες. Το σχέδιο της γάστρας είναι βασισμένο σε καραβόσκαρο της εποχής του μεσοπολέμου. (Ελληνική Παραδοσιακή Ναυπηγική - Κ. Δαμιανίδης

Κατασκευαστής / Shipbuilder : Γιαννίκος Θανάσης

Περισσότερα...